Dug

Hvem kan sælge det dugfrie spejl?

Er der en symbiotisk effekt mellem søgemaskineoptimering og dugfrie spejle? Jeg er med på, det kan være lidt svært at sælge selve konceptet med, at det dugfrie spejl blot er et almindeligt spejl med en føntørrer foran. Men det er jo faktisk så enkelt. Problemet fremover vil nok være at få solgt budskabet, så produktet kan blive integreret i millioner af hjem over hele verden, hvor kvinder (og mænd) kæmper mod duggede spejle, når lokkerne skal sættes eller makeup skal lægges.

Jeg tror, at vejen frem må være at finde en meget dygtig sælger, der kan forklare tingene, så alle kan være med. Det er jo en kunstart at få det komplicerede fremstillet, så lægmand kan se det indlysende, ikke? Og hvem kan gøre det? Jeg tror, det er folk som dem bag firmaet Concept Interest, der kan det. Ham der Thomas Rosenstand er jo kendt for at være både en dygtig sælger og eminent til at forklare det komplicerede, så alle kan være med.

Jeg ved godt, at han primært arbejder med søgemaskineoptimering i Concept Interest ApS, men mon ikke han skulle kunne finde lyst til at promovere det dugfrie spejl også?

Der er jo ikke umiddelbare sammenhænge mellem Google, søgeresultater, meta keywords, konverteringsoptimering, page descriptions, markedsføring af hjemmesider, AdWords og så spejle uden dug. Og så måske alligevel? Det handler jo i begge tilfælde om at se det enkle i det komplicerede. Det gælder da i hvert fald for SEO og for sammenhængene mellem tekstindhold, nøgleord, algoritmer og brugervenlighed. Og det gælder for den unikke kombination af et spejl og en føntørrer.

Jeg prøver sgu!